הכלים שיהפכו את השנה שלכם למשגשגת יותר

היה היה חוטב עצים שהתקבל לעבודה בבית חרושת לעצים. המשכורת הייתה טובה ותנאי העבודה טובים אף יותר וחוטב העצים התכונן למלא היטב את תפקידו. ביום הראשון הוא התייצב אצל מנהל העבודה והוא נתן לו גרזן והקצה לו שטח ביער.
האיש יצא ליער לכרות עצים בהתלהבות. ביום אחד בלבד הוא חטב שמונה עשר עצים.
"ברכותיי" אמר לו מנהל העבודה. "תמשיך כך".
מעודד מדבריו של מנהל העבודה, החליט חוטב העצים לשפר את תפוקתו ביום המחרת ולכן הלך לישון מוקדם מאוד. בבוקר המחרת הוא קם לפני כולם והלך ליער. למרות כל מאמציו הא לא הצליח לחטוב יותר מחמישה עשר עצים. "אני וודאי עייף", הוא חשב והחליט ללכת לישון עם שקיעת השמש.
עם הזריחה הוא קם נחוש בדעתו לשבור את שיא שמונה עשר העצים. אף על פי כן, באותו היום הוא לא הגיע אף למחצית. ביום המחרת, חטב שבעה, אחר כך חמישה, וביום האחרון הוא ניסה כל אחר הצהריים לכרות את העץ השני.
מודאג ממה שיגיד מנהל העבודה, הלך החוטב לספר לו את מה שאירע לו ולהישבע שהוא מתאמץ עד סף אובדן חושים. מנהל העבודה שאל אותו: "מתי השחזת בפעם האחרונה את הגרזן שלך?"
"להשחיז? לא היה לי זמן להשחיז, הייתי עסוק מידי בכריתת עצים".
[מאת – חורחה בוקאי מתוך "מי אתה?" סיפורו של טיפול]
סוף שנה מסמן לנו שממש מעבר לפינה מתחילה שנה עסקית חדשה. העומס והאינטנסיביות בניקוי השולחן הם עוד סימן לכך שאוטוטו מתחילים שוב- תוכנית עבודה חדשה, תקציבים חדשים ואותה העבודה. לכן מבחינתי, שנה עסקית חדשה היא הזדמנות מצוינת לכיול הכלים שמסייעים לכם להגיע ליעדים. שאלו את עצמכם, מהם הכלים המסייעים לכם להצליח וצריכים כיוונון נוסף?מה חשוב להשחיז? שאלו את עצמכם מה אתם צריכים על מנת להשחיז את הכלים? לעיתים הכלי הוא אנחנו ולעיתים העייפות והשחיקה מקהה אותנו. לפעמים הדרך לכייל דורשת רק פינוי זמן, חופשה קצרה או אפילו קריאה של ספר מעורר השראה.
מאחלת לנו שתהיה זו שנה עסקית חדשה ומוצלחת! ואם אתם צריכים עזרה בהשחזה – כיתבו אלינו (:
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Open chat
1
AL Consultants Whatsapp
רוצה לדבר איתנו? אנחנו פה
ימים א'-ה' 08:30-18:30